PERFORMANCE-A




Gure lehenengo performance-a egiteko eguna ailegatu da. Horretarako Illich-en “La Convivencialidad” irakurgaia irakurri genuen. Pixkat zaila izan zen irakurtzeko baina azkenean eta nire taldearen (Spice Girls deiturikoa) artean dena ondo ulertzea lortu genuen. Hortik aurrera, hainbat ideia okurritu egin zitzaigun performance-a egiteko.

Zertan oinarritu zen gure performance-a?
Klasea 5 taldetan banatu genuen eta talde bakoitzari puzzle bat eman genien: denei pieza berdinekin baina, puzzlea egiteko oinarrian hitz bat idatztita zegoen (talde bakoitzak hitz desberdin bat zeukan idatzita: (eskola, hezkuntza, gizartea eta Eusko Jaurlaritza), baina pieza txiki bat falta zen eta beraiek hori ez zekiten. Beraz, denbora pixka bat egon ziren puzzlea osatzen. Gehienok lortu zutela esan zuten falta zen pieza txikia zelako. Azkenean, pieza bat falta zela esan genien. Bukatzerakoan, guztion artean komentatu genuen.

Performance honen azalpena da, hainbat erreformak egiten direla, adibidez hezkuntzan, hezkuntza hobetzeko nahian, baina azkenean ez direla ezertarako balio erreforma horiek.
Hau da, instituzioetan dauden arazoak konpontzeko aldaketa baliogabeak egiten dituztela politikariek eta benetako arazoa zuzentzen ez dutela eta ez balego bezala egiten dute.


Comentarios

Entradas populares de este blog

EXAMINED LIFE: SUNAURA TAYLOR AND JUDITH BUTLER

HOMESCHOOLING

BERRIKUNTZA PEDAGOGIKOAK